Bourky bylo RE: Uzemnit stozar k antene?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 21 12:13:44 CEST 2005

No chalupa je standardne uzemnena vcetne revize pri kolaudaci. Trochu
problem je, ze podlozi je skala a na ni asi 50cm zeme. Tudiz zemnici desky
jsou naplocho a tak nejak jak to slo. Pri kolaudaci jsme museli dost
zakropit :-) aby to proslo, ale jinak to pri vsi snaze neslo.

Nicmene nemyslim si ze je to nejak podstatne - ta elektrina byla proste
vsude. Mam bourky rad, ale tohle mi fakt do smichu moc nebylo.

RadekCX