Uzemnit stozar k antene?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 21 11:56:38 CEST 2005

Petr Simek napsal(a):

> On psal ze antena bude uzemnena a anteni tyc taky. Takze blesk by si mel
> vybrat spis tuhle cestu. Na vstupu do zesilovace uz bude jen nejake mensi
> napeti v radu kilovoltu a to by oddelovaci traficko mohlo zachranit.

Ano, mel. Teoreticky... Viz jine prispevky moje a druhych. Pri
ultrastrmem cele vyboje bych si mimochodem fakt vubec netroufnul tvrdit,
ze na tom trafu bude pouze par desitek kV (mimochodem i to by na beznem
VF trafu samozrejme davno stacilo k preskoku). Myslim, ze se hromosvod a
dalsi zucastnene vodice v takove situaci budou velmi chovat jako vedeni
s rozlozenymi parametry....

Proste cela ta zalezitost bude mit tolik promennych, neznamych a
nevimcehojeste, ze bych se skutecne neodvazoval dopredu prohlasovat, jak
se to zachova.

--
Jirka