Bourky bylo RE: Uzemnit stozar k antene?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 21 11:49:31 CEST 2005

Petr Simek napsal(a):

> To je zajimave, zajimalo by mne jakym pusobem byl na te chalupe udelany
> hromosvod ?

Pane Simku, obavam se, ze to nemusi byt podstatne... Mnou pozorovane
vyboje mezi dutinkami zasuvky zvnejsku se odehravaly v panelaku, ktery
ma nejen hromosvody, ale i celou kostru uzemnenou a mel by se chovat
jako Faradayova klec. Zajimave mimochodem je, ze pri tech vybojich byly
na tomtez rozvodu pripojeny nejruznejsi pristroje a _tehdy_ se nic
nestalo....

Na druhou stranu jsem tu uz mel nescetne nejruznejsim zpusobem
destruovanych pristroju, kdy "pouze" proste byla bourka a podobne efekty
nikdo ze zakazniku nepopisoval.

Nezkousejte v tom skutecne najit nejakou logiku a zakonitost, jsou to (z
naseho pohledu) spis nahodne procesy a hlavne vysledky...

--
Jirka