Bourky bylo RE: Uzemnit stozar k antene?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 21 09:12:24 CEST 2005

Zazil jsem na chalupe bourku (asi pred deseti lety) kdy jsem se skutecne bal
a modlil se aby to prestalo (mam chalupu na kopci asi 600m n.m a na strese
7m antenu :-)

Prvni co mne vzbudilo byl vybuch zarovky v lustru a strasna rana. Vylit jsem
z postele rovnou bosej do tech strepu.

Nakonec jsem sedel uprostred mistnosti a nevericne ziral na vsude se plazici
modre plaminky - v zasuvkach, vypinacich a elektrospotrebicich
(nejefektnejsi byly vyboje ve vyplech zarovkach). Veskera elektronika co
byla v zasuvkach byla v cudu. Nastesti jen radio a stara televize.

Od te doby jsem nic takoveho nezazil a asi ani nechci.

RadekCX