Uzemnit stozar k antene?

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 21 09:04:10 CEST 2005

no nakonec ten blesk nemusi bouchnout primo do objektu . videl jsem
jak blesk zrusil v jedne casti ulice v nekolika domech ruzne nahodne
elektroniku a to prastil kousek vedle a ne do zadneho el. vedeni .

ja mam taky strach , ale mam kvalitni UPS, provider s mikrovlnkou to
ma kapke osetrene taky a kdyz je bourka jooo blizko tak vsechno
povytahuju a PC vypnu .zase by se to nemelo prehanet wono nesupne
blesk tak nas sejme meteorit kdyz clovek ma mit smulu tak ji bude mit
i se vsema ochranama :)

snehulak