Weerstations 7000

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 21 00:42:26 CEST 2005

Dostala se mi do rukou meteo stanise s bezdratovymi 433 MHz cidly a s PC
interfacem (viz. linky) po cca hodinovem domlouvani se mi podarilo rozsvitit
display na hlavni jednotce a LED na PC interface zacala blikat, nicmene
hlavni jednotka zrejme nenavaze komunikaci s cidly (zobrazuji se defaul
hodnoty).
PC interface jsem se pokusil rozchodit sw od http://www.weather-display.com/
, nicmene vysledek take ZERo, sw se tvari jako, ze s interface komunikuje,
ale zadne hodnoty neprenasi a tak se ptam.

Nemate nekdo vyse uvedeny meteo kram nebo netusite jak se paruje jednotka s
cidly ?
Netusite kde lze sehnat manual ?
Lze nejak jednoduse overit, zda cidla vysilaji ?

Dekuji

http://boutique.infogym.com/catalog/LA+CROSSE+TECHNOLOGY+Station+METEO+Profe
ssionnelle+WS+7000
http://www.erconline.nl/product_info.php/cPath/113_80/products_id/572