Kondenzator - spravny typ?

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Pondělí Červen 20 21:47:49 CEST 2005

Aha, takze radsi tam dat foliovy CFAC100N/275VAC  - kat. cislo: 121-403

Neni to zrovna nejvhodnejsi typ, 400V ss nic moc, kdyz uz, tak 630. Typy oznacene X2 jsou pro provozni napeti 275V AC a vydrzi vic.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Tom Skodopole
  To: HW-news
  Sent: Monday, June 20, 2005 8:46 PM
  Subject: Kondenzator - spravny typ?

  Zdravim!

  V jedne konstrukci laboratorniho zdroje je zapojenej paralerne kondenzator paralerne s primarnim vinutim trafa. Jeho hodnota je 100n/~250V, X2
  Koupil jsem v GMku tento kondenzator: 121-583    CF6-100N/J
  Prisly mi ale takovehle male:
  http://i-like-x.vasko.cz/P1200220.JPG

  Koupil jsem ty spravne? Cekal jsem ze budou rozmerove vetsi. Potreboval bych ujistit, ze to je OK.

  Predem moc dekuju!