OT:FrontPage Co to ma spolocne s triednym bojom??? OT: uz zasetridniboj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 20 15:32:01 CEST 2005

MK wrote:

> Nevim proc, ale od jiste doby me prestala validita zajimat.
> Ono spachat tri stranky, ktre jsou validni je brnkacka, spachat jich
> tricet je uz opruz, spachat jich tri sta uz neni na pozdni vecery,
> ale na fulltime. A ti uz vubec nemluvim o "vyvoji standardu",
> kdy to co bylo validni pred ctyrmi lety je dnes naprosto "out" .

Ja som nevravel ze to nie je "opruz", ale ako inac chces zabezpecit
funkcnost aj v tych prehliadacoch, ktore este neexistuju?

Pochopitelne aj ja uprednostnujem obsah pred formou, ale na druhej
strane fakt toho palma dost pouzivam (teda pouzival som, kym ET/T-mobile
SK) mi v ramci upgradu nezarazili GPRS...) a tiez odkedy pouzivam
FireFox, trocha mi niektore veci zacali vadit...

wek