OT:FrontPage Co to ma spolocne s triednym bojom??? OT: uz zase tridniboj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 20 12:27:14 CEST 2005

MK wrote:

> Teda Ty mas ale pri pondelku odvahu :)))))

Raz som naplul jednu absolutne klasicku html stranku, rucne robenu, s
takmer ziadnym obsahom, do http://validator.w3.org/ a nestihal som sa
cudovat...

No a ak k tomu pridam este poziadavku, aby bola stranka pouzitelna napr.
na mojom Treu, prip. v nejakom lynxe, vyradim zrejme pomerne spolahlivo
vacsiu cast "moderneho" internetu.

No a smajlik som tam nedal preto, lebo to bolo urcene pre Jirku :-P

wek