Travex

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Červen 20 12:22:38 CEST 2005

> No co ja vim tak se drive pouzival cisty chloristan sodny,
> pak se to ale
> snad kvuli bezpecnosti nahradilo chlorecnanem... Ale fakt uz nevim.
> Faktem je ze tech utrhanych ruk bylo hodne a co si pamatuju ja, tak to
> dovedlo hodne velky divy bez jakychkoliv uprav. Nacpanou
> zeleznou trubku                                  ^^^
    ^^^

> to roztrhlo uplne v pohode.

Ano, to je presne ono. Divy to delalo pouze za vysokeho tlaku. Kdyz se tyhle
smesi nechaly horet na otevrenem vzduchu, vypadalo to asi jako kdyz hori
hlavicka od sirky, ale beda, kdyz se to do neceho uzavrelo. Ja jsem si jako
kluk takhle malem pomohl od prstu sanitrem s cukrem. Jeste ze byla zima a mel
jsem na sobe tluste rukavice.

Jakub Serych