Stara DPS

peterm servis@centron.sk
Pondělí Červen 20 11:36:18 CEST 2005

 Dobry den.

 Len tak pre zaujimavost.Nasiel som doma dve originalne zabalene dosky s
fotocitlivou vrstvou,kupene v Multiservise Tesla roku 1984,zabalene v
ciernom papieri a ku kazdej davali flasticku NaOH.Skusil som ich pouzit na
vyrobu DPS.Osvit UV ziarovkou z 15 cm cez motiv vytlaceny laserovkou na
pauzak,nijako neupravovany = plosny spoj bez akychkolvek problemov a vad.Mam
dojem,ze hotove dosky s fotovrstvou prilis nedegraduju casom.Ma niekto
skusenosti s takymito doskami,alebo i so samotnym fotoresistom vyssieho veku
?