jaky procesor

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 20 10:10:41 CEST 2005

> me vzdycky prislo, ze se clovek tim ubastlenim nauci vic. treba k tomu
> avr je to opravdu jednoduche, staci si rekneme ze stare nabijecky na
> mobil a 7805 uplacat 5V zdroj. na nej se pak napoji bud optrony nebo
> budic s par odporama okolo, a 'programator' (SPI rozhrani) na paralel je
> hotovy.
>
> ano, k avr zakladni sw nastroje jsou potreba -- ale jsou zadarmo. hw uz
> zadarmo neni, ale z toho popisu je snad zrejme, ze to je za par korun.
>
> jinak, tady je schema a fotky toho asi nejujetejsiho programatoru avr:
> http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/51301
> [...]

A muzete mi prosim zdelit co se clovek nauci ubastlenim tohoto zazraku??
Mam pocit, ze je to jen par dnu, co se tu presne tenhle bazmek probiral
v dotazu od zacatecnika, kteremu unikal i rozdil mezi kompilaci zdrojaku
a napalenim HEXu do procesoru. Naprosto demonstrativni priklad
toho, co se pri vhodne konstelaci "naucite" :-(((

S pozdravem
MK