OT: už zase třídní boj (bylo Re: Pasek k LCD, cim nahradit)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Červen 20 07:40:40 CEST 2005

Hezké ránko přeju,

    nevím co je na té stránce tak pobuřující. V mém FireFoxu je
zobrazuje korektně i s češtinou. I když barevné složení bych volila jiné
:-D

    FrontPage není žádnej zázrak, ale na druhou stranu, já s ním před
mnoha lety také začínala :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>Jo.

>Neni co dodat, korunu vsemu nasazuje to kodovani (stranky obsahuji
>diakritiku!)....

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0524-6, 18.06.2005
Testovano: 20.6.2005 7:40:48