GME a antistatika

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červen 19 23:21:59 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 19.6.2005:

> Skutocne by ma ale zaujimala reakcia napr v GME, keby som povedal
> hned po tom, ako ho uvidim, ze na to saha rukami, ze tu suciastku
> nechcem, lebo na nu siahol ;-}} Neviem ako by to riesil, asi by si
> zobral kovovu pinzetu ;-} a chytal to rovno za nozicky ;-}}

Ja jsem jednou nadaval v GME, kdyz mi prisly postou SMD svaby v
pytliku... nejdrive to resil nejaky mamlas, co ani nevedel, ze to je
treba, ale pak jsem se dostal na rozumneho cloveka a ten mi rekl, ze
pokud mam pochybnosti, ze mi soucastky vymeni. Nicmene ja jsem je
neposilal, protoze je mi jasne, co by udelali :-) Nejsem naivni :-)
Dostal bych bud tytez prebalene a nebo jine, ktere take byly v
pytliku... Je to smutne, ale je to proste problem. Jedine reseni je
tam nenakupovat, ale to se dost spatne dela :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz