GME a antistatika

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Neděle Červen 19 22:59:54 CEST 2005

To mate pravdu, najhorsie ale je to, ze ked ho nahodou na to upozorinite, ze
by bolo vhodne aby dal tie prvky minimalne do alobalu, tak na Vas zacne
zazerat, ani nechcem radsej vediet, co si mysli. Problem je v tom, ze ten
clovek ma o hrozbe poskodenia len jemne vedomosti a tak ho to mozno ani
netrkne, ze ked si dava dole sveter, tak by nemal ako prvu vec chytit CMOS
;-}} Skutocne by ma ale zaujimala reakcia napr v GME, keby som povedal hned
po tom, ako ho uvidim, ze na to saha rukami, ze tu suciastku nechcem, lebo
na nu siahol ;-}} Neviem ako by to riesil, asi by si zobral kovovu pinzetu
;-} a chytal to rovno za nozicky ;-}}

OP