Manchester for X51

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Červen 19 21:42:53 CEST 2005

Zdravim.

V radioamaterskem svete je prukopnikem manchester kodovani Matjaz Vildmar
S53MV,co navrhl postavil vsechno bylo s manchester kodovanim...Rychlosti
ktere to pouziva 1200Bd az megabit - vse vzduchem.  Staci se podivat googlem
na klicova slova S53MV manchester modem radio...

Pro zacatek podivejte se na
http://www.qsl.net/ok0ns/technika.html#ManModem

konkretne na  http://www.qsl.net/ok0ns/MANMODEM/MANMODEM.PDF

je to prelozene do cestiny, a popis jednotlivych bloku manchester modemu -
myslim nebude problem to co dela modem naprogramovat do jednocipu...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Vladimír Andel" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 19, 2005 1:08 PM
Subject: Re: Manchester for X51

Tak me napadlo, dokumentace ke staremu SAPI1, deska DSM. Modem pro magnetak
2400 Bd pouzival Manchester. Je cely reseny HW a je to velmi podrobne
popsane. Neni problem tyhle algoritmy udelat programem. Az zitra pujdu do
prace, muzu to ofotit a poslat. Inicializace referencni faze se tam delala
piskanim bez dat. Chodilo to vyborne, ale magnetak musel mit rovnou fazovou
charakteristiku.
Andel