Startovaci kabely [volne nevazujici na lanko 5mm a pojistka 250A]

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Červen 19 21:40:29 CEST 2005

Ve ctvrtek jsem kupoval 16,25,35,50,70,95,120, mm2 od kazdeho po 6m na
zkousky otepleni.
Dostupnost bez problemu, ovsem ceny nevim.
Petr

----- Original Message -----
From: <hw_cerny_tomas@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 17, 2005 12:23 AM
Subject: Startovaci kabely [volne nevazujici na lanko 5mm a pojistka 250A]

Dobry den,

zajima me, jak to dopadlo s koupi kabelu s prurezem okolo 25mm2. Dnes sem uz
potreti za  posledni mesic zustal stat (ani jednou ne pred barakem!). Dnes
sem mel stesti, zustal sem stat na benzince, takze sem hned koupil
startovaci kabely, s tim ze se mi budou hodit alespon ty pekne a leskle
svorky a kabely nejak prodlouzim a dodimenzuju.

Proto vyzvidam, kam pro ne nejlip (cerny a cerveny, na miru a za slusnou
cenu).
V Praze!

Dekuji

S pozdravem