GME a antistatika

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Červen 19 21:21:26 CEST 2005

Ja si myslim ze to co pisete nize je podstata problemu.
Pokud je soucastka uz v sacku byt z obycejneho plastu tak uz je v bezpeci.
Tedy pokud si to dobre pamatuji ze skoly !?
Vzdycky zasnu jak otevrou krabicku a prohrabnou ji jak michacka na beton.
Nejhure jsou natom soucastky v "tycich", ty se do supliku nevlezou tak se
tam
vysypou a.... vlasy, tryko, gatě... prohrabnou suplik.
Pokud to dostanou zapichane v "cernem molitanu" nebo v alobalu tak je to
trochu
trkne a nacpouto do supliku i s molitanem, alobalem.
Petr