Z8F6422 a Graficky LCD

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Červen 19 20:45:25 CEST 2005

> Zdravim konfu Chtel bych se zeptat zda je mozno s uvedenym MCU
> obsluzit graficky LCD displej s rozlisenim 128x64 (PG12864 K) nebo i
> 320x240(240x188), t.z.n jednoduche animace znacek cca 10x/sec. Je mi
> jasne ze bude potreba externi RAM.

Bohuzel externi RAM jednoduse nepripojite, jde to sice SW obejit a
docela rychle ale neni to ono, externi sbernici (24bit adresa) ma az
eZ80. Ja jsem bez problemu obsluhoval display z N5110 ale to je pouze
84*48 tedy cca 500byte RAM, casove to nebyl problem v jednom pripade se
na displeji dosti rychle (casta zmena hodnoty - tusim, ze 200ms)
pohyboval nejaky ukazatel. Krome toho MCU jeste resil dalsi veci a cele
to melo sutr cca 11MHz.

Pokud ten displej ma vlastni pamet a nemusite jej neustale obnovovat
cely, tak mozna ani moc RAMky nebudete potrebovat. Pokud ovsem nechcete
na tom displeji hrat Dooma :-)

Pavel