vyvody u KF 255

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Červen 19 10:19:47 CEST 2005

Honza napsal(a):

> Hmm. ja sem zas vedle , kdyz je baze na kraji. Jsem "odkojenej" na
> germaniich typu 101NU 70 a tam byla baze uprostred. Vyvody v rade -
> symetricke kulate pouzro. Kolektor se poznal, ze byl " na samote" -
> proste dal od baze nez emitor. Ten KF 255 ma bazi ( dle datasheetu )  na
> kraji - alespon dle datashetu prilozeneho, prez to , ze je to "TESLA"......?

No, ono je v tom katalogovem listu jaxi napsano, ze (prekvapive) jde o
ekvivalent BF255 a ten to tak proste ma... Jinak tedy srovnavat 101NU70
z drevnich dob s necim v podstate soucasnym v pouzdre TO-92 povazuju
spis za for (nejen parametrove, ale co se tyce zvyklosti, mezinarodnich
standardu apod.)...

--
Jirka