crossbar u C8051F314

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 18 22:52:58 CEST 2005

Priznam se, ze jsem  popis PIDcka z microchipu neprohlizel a tak asi nic :-)

>Mnoho z AN z te doby je jiz nedostupnych A to nemluvim o vecech, ktere v
elektronicke podobe proste neexistuji :-)))))
A o tom to bylo, o podpore vyrobcu pro sve produkty. Relativni uspech PIC u
bastlirske verejnosti nozna z casti stoji na solidni dostupnosti informaci a
podpore ze strany vyrobce, nebo je jen nahoda, ze ma microhip x apps o
dimmerech a 2 ze 3 profesionalnich stmivacu jsou osazeny PICy ?

 Nase firma docela dost pouziva MCU od Analog Devices a osobne je povazuji
za skvele, podpora ze strany vyrobce je take celkem uchazejici, ale
napriklad, vetsina z novejsich ADUc obsahuje dual 16-Bit Sigma Delta DAC, ze
by jste nasel jedinou apps v ktere by bylo naznaceno jeho pouziti to ne.

It is all.