crossbar u C8051F314

MK info@mcu.cz
Sobota Červen 18 22:11:10 CEST 2005

>Setrideno podle typu aplikace a mají zajimave resene priklady. Zkuste mi
>najit jineho vyrobce MCU, který ma tak polopaticky vysvetlovany veci, které
>primo nesouvisi s danym MCU + ma z meho pohledu zajimave resene priklady
>jako Microchip.

>- polopaticky vysvetluji kde co, od fazoveho rizeni pres PCM po PID
>- mají vzorove aplikace pro kdejakou kravovinu od stmivace pres teplomer az
>po pid regulator

>Podobne veci najdete i pro x51, ale zpravidla ne na strankach vyrobce
>daneho
> [...]

Jedine co jsem chtel puvodne rici bylo to, ze vse co je k PICum na strankach
Microchipu
je dostupne i pro x51 a je blahove se domnivat, ze to nekdo nekdy nekde
skompletuje.
Pokousel jsem se nastinit proc neni vse u kazdeho vyrobce, ale zrejmne jsem
to napsal
nesrozumitelne. A opravdu si nejsem vedom, ze bych hanel PICy, nebo napadal
Vas

Mimochodem, polozte si spis otazku, proc to tam k tem PICum je :-)))))
V dobe, kdy se snazil Microchip prosadit byla podpora pro x51 v daleko
sirsi podobe u vsech tehdejsich velkych vyrobcu x51 - Intel, Philips,
Siemens,
TDK, SMC, Temic, etc. Venoval se jim kdejaky casopis a vzniklo o nich
nespocet knih - proc tedy dalsi suplovani to co jiz existovalo. Mnoho firem
zaniklo,
respektive se sloucilo s jinymi a prestalo x51 delat ci podporovat. Mnoho z
AN
z te doby je jiz nedostupnych A to nemluvim o vecech, ktere v elektronicke
podobe proste neexistuji :-)))))

S pozdravem
MK

PS: Jinak to poopaticke vysvetleni PIDcka je vskutku perla :-)))))
Fakt jsem zadostiv uzrit co podle nej realne funkcniho uklohnite