Re: jaky procesor

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Sobota Červen 18 17:35:18 CEST 2005

Dobrý den,

díky za info.

< uvedené schéma bych kompletně tím procesorem nahradil bez jakýchkoliv dalších
< součástek.
< Odhadoval bych to celé na jeden procesor (já bych použil ATmega8, protože
< jej mám nejraději) plus 3 kusy 47nF kondenzátory. Možná ještě jeden odpor s
< kondenzátorem, protože jen tak tuším (nevím), jaký to má mít výstup.

Můžete mě prosím popostrčit? V nynějším prototypu jsem zredukoval výstupní hradla z uvedeného zapojení. Dále je jasné, že oscilátor nahradím PWM. Ale jak se zbavím toho jednoho hradla plus 2 diod, dvou odporů a kondenzátoru na jedno pádlo mi není jasné.

Díky, Vojta Bubník

< K tomu je třeba připojit nějaký procesor s nenáročným softwarem, na nějž
< jsou tyto požadavky:
< - levný
< - je snadno dostupný, třeba v GME
< - má malou spotřebu, typicky 1mA
< - má malé pouzdro, ideálně DIL14, maximálně DIL20
< - umí PWM, kterým se nahradí v uvedeném schematu oscilátor, tedy jedno
< pouzdro
< - dá se programovat v C nějakým freeware nástrojem pod Windows (Fakt se mi
< nechce učit se další assembler)
<
< Rozhoduji se mezi PICem a AVR. Na PICy vím pouze o kompileru od HI-TECH,
< který je ale dost zmrzačený. Pro AVR vím jen o kompileru GCC, který ale
< neumí ATtiny. GCC umí pouze ATmega, nejmenší dostupný v GME je ATmega8,
< který má pouzdro DIL28.
<
< Můžete mi to prosím doplnit / vyvrátit / navrhnout něco lepšího?
<
< Ještě taková lahůdka, nedal by se i zbytek uvedeného schematu nahradit
< nějakým obvodem v daném procesoru?
<
< Díky, Vojta Bubník
<