Manchester for X51

Milan MCM magixe@volny.cz
Sobota Červen 18 14:35:10 CEST 2005

Jsem v koncích s VF modulkem RXQ1 :(( http://www.micropik.com/pdf/RXQ1.pdf
Zatím se mě nepodařilo korektně přenést ani byte.
Zkoušel všechny přenosové rychlosti  1200 .2400 4800 a 9600
Pokusně jsem vysílal hodnoty kde je vyvážený počet log I  a Log 0
a stále nic.( 2přenosy z 10 jsou uspěšné a to ještě ne zcela )

Už nevím co s tím , resp vím [ Nordic rozšlapat a použít modul Aurel
o:)))-tam to chodí "samo"  ]
Takže chci zkusit před rozšlapáním modulu kodování Manchester.
Princip jsem si našel - operace XOR   DAT s nějakou CLK -frekvenci.

Modulek mám připojen k X51 (89C51ED2)  a to pomocí TXD a RXD.

Máte někdo prosím návod jak udělat KODOVÁNÍ a pak DEKODOVANÍ dat pomocí
X51  pro přenost 10byte VF modulem o:)
Popř nakopnutí správným směrem.

Děkuji s pozdravem
Milan MCM