crossbar u C8051F314

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 18 12:06:45 CEST 2005

Sam PICy moc nemusim a az na PIC12Cxxx prakticky nepouzivam, ale ac zastance
x51  musim Microchipu uznat jedno + a to podporu na urovni ruznych resenych
apps dostupnych na webu a podobne, v tomto by se vyrobci x51 klonu mohli
inspirovat.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Pípal
Sent: Saturday, June 18, 2005 11:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: crossbar u C8051F314

================= Původní zpráva ================= Od (From): "Michal HW"
<michalgregor@centrum.cz> Komu (To): "HW-news" <hw-list@list.hw.cz> Kopie
(Cc):
Předmět (Subject): Re: crossbar u C8051F314 Datum (Date): 18. 6. 2005 11:11
Co vidite lepsiho na klasicke 51?
Uz jenom treba, ze nejde programovat klas. 51 primo v aplikacni desce,
tenhle procesor odsunuje do kremikoveho pekla. A to nemluvim ani o moznosti
ladeni primo v aplikaci.
Stejne tak co vidite tak super lepsiho na picech, ze jim vzdy davate
prednost?
Ja jsem si niceho nevsim. Silabs maji dostupnost dobrou a stoji asi tak
stejne.