PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Sobota Červen 18 02:02:39 CEST 2005

nez se dostavam k dodpovedi tak uz odpovedeli ostatni co jsou na tom podobne
;-)
Ja jen doplnim jeste ten duvod, ze pouzivam vic typu (znacek) procesoru
podle toho co se mi zrovna hodi do aplikace a nove typy stale vznikaji a tak
investovat tezke prachy do nejakeho jednouceloveho (i kdyz spickoveho)
programatoru se neda.
Hadam, ze by te prekvapilo kdybys videl na cem a jak pracuji opravdovi
"profici" (=firmy uzivajici desetitisice MCU rocne)...
baj chaos