OT: Javascript - vypocet data

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Sobota Červen 18 00:38:53 CEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 08:00:25PM +0200, Tomáš Skočdopole wrote:
> Zdravim vechny.
> Omlouvam se za OT. Ja jsem spise PHPckar a pokud delam neco v javascriptu, tak je to pouze upravovani existujicich skriptu. Chtel bych poprosit nejakeho javascriptare, jestli by mi nepomohl udelat toto: Mam textove polko, kde je zapsano datum ve formatu DD. MM. YYYY. Dale mam prvek Select. V nem mam hodnoty 10 dni, 15 dni a 30 dni.
> Ted mam druhe textov policko. A do nej bych potreboval javascriptem vypocitat: datum z prvniho policka + pocet dni.

no ja tedy jsem spis na ten perl, takze se priznavam ze mi php vadi,
natoz pak nejaky javascript.

algoritmus toho vypoctu je s prepoctem na julianske datum, pricteni
konstanty a prepoctem zpet. alternativni algoritmus je pricist k DD
pocet dni a pak delat korekce na mesic (i pro  prestupny rok) a rok.

prevody mezi stringem a tremi cisly reprezentujicimi datum neresim, to
je spis opravdu na nejakeho javascriptare ( v cecku by to bylo pres
strchr(), strcpy(), strtok() apod. funkce )

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #428: