Vf modul RXQ1

Milan MCM magixe@volny.cz
Pátek Červen 17 20:13:20 CEST 2005

Tak připojil jsem si jeden modulek k procesoru
a druhý pomocí MAX232 k Com portu PC

Proc je ve stavu příjmu   a z PC odešlu sekvenci  10byte

Pokud to modulek u Procu rozezná - a skutečně to rozezná rozsvítím si led
Přepnu na vysílání a odpovím    " AHOJ SVETE PRIJAL JSEM TO "
To z procu skutečně vyleze až do modulku který to odešle.

Pruser je ale na straně PC - tam se přijímají samá neplatná data a blbosti.
Přenos mám 9600 8N1

-------------

Mám zde chytrou knížku o kodování dat pro VF přenos -
učinil jsem tedy pokud a k CPU jsem připojil tři tlačítka
kde na událost každého stisku tlačítka vysílám  vybrou sekvenci 10 byte
u kterých je vyrovnaný počet I a 0
Na straně PC se mě to ale nedaří korektně přijmout.

Napadlo mne že cestou "vzduchem" a skrze přijímač se signál domrvý  a
COM port to přečte nekorektně.
Nebo nevím.

Dále mne napadlo rapidně snížit rychlost na 1200  ale to prozměnu
nefunguje už žádný přenos  :(((

Našel by se někdo kdo už dělal VF přenos a jak to řešil. ?

Diky Milan