GME a antistatika

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Červen 17 19:32:53 CEST 2005

Zdravím,

    mě se spíše občas nestane že to nezabalí. Pokaždé si o to musím
říct. Nevím jak jidé prostředky, ale trolejbusy mi už pár obvodů naťukli
tak, že to pak nefungovalo.

    A stejně mi to pak dají bez alobalu. Jeden prodevač mě ale přímo
fascinuje -  jasně umělohmotné tričko a kalhoty asi také. Drbe si pár
chlupů na kebuli a patlá na to pazourama ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Petr Zahradnik wrote:

>Ahoj,
>
>kdyz se tu ted povidalo o spatne serii PICu, tak jsem si vzpomnel na
>jednu vec. Take se vam stava, ze GME dodava nektere soucastky (zvlaste
>v provedeni SMD) uplne v normalnim PVC sacku, ackoliv to jsou
>soucastky citlive a mely by byt v antistatickem nebo vodivem obalu? Ja
>uz jsem to s nimi nekolikrat resil a presto se to stava obcas dal.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0524-1, 14.06.2005
Testovano: 17.6.2005 19:33:06