GME a antistatika

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červen 17 16:12:57 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> asi proto, ze kdo nevi, tak leti. U nas jsou stale patrne komunisticko STBacke
> manyry. Treba je to reditelovy milenky syn...

Ale ne. Vite, jak jsem na tohle citlivej a sam bych si prisadil, tohle
ale neni zadna "mafie". To je proste jen normalni ceskej vohnoutismus.
Blize viz znamy
http://www.dfens-cz.com/search.php?rsvelikost=jr&rstext=all-phpRS-all&rstema=10&stromhlmenu=10
apod.

Je zcela v nasi moci to likvidovat, zacneme sami u sebe a pokracujme
"dusenim" tech, kteri to delaji. To, co prumerny vohnoutsky Cechacek
nazve "praskacstvim" nebo "bonzactvim" je presne to, co tihle jedinci
potrebuji, jinak jim to bude prochazet donekonecna.

--
Jirka