RE: Organizace dokumentů

Pátek Červen 17 15:39:15 CEST 2005

Jelikož mně přímo živí to, že najdu vždycky informaci, byť mi prošla rukama či strojem už před lety, vytvořil jsem si svůj systém který se mi už dlouho osvědčuje:
1.- mám adresář ve kterém jsou podadresáře označeny např.: "0501 - specifikace pro Mlékárny Ostrava", "0502 - schémata vozíku 123", "0503 - průser u zákazníka XXX" ... tedy dvojčíslí roku, pořadové číslo akrátká specifikace
2.- mám tabulku v Excelu, kde jsou sloupce "číslo - forma - zákazník - typ zařízení - značka - autor - firma - ..."
3.- dokumenty (byť jen jeden) charakterizuju podle sloupců v tabulce Excelu, zapíšu do řádku a vytvořím nový adresář s pořadovým číslem a dokument doň přesunu.
4.- všechny dokumenty z minulého roku vypálím na CD (tři kopie - ty informace mně živí) a vymažu.
5.- stejně to mám s CD - tam mám navíc přímo hypertextové odkazy
6.- stejně to mám s papíry, pouze sloupce se trošku liší

Při hledání používám funkci Automatický filtr

Za cca 4 roky, co ten systém používám se mi nestalo, že bych něco hledal déle než 20 sec. Vždy záleží na tom, jak si navrhnu vyhledávací sloupce v excelu (jinými slovy které charakteristické rysy se rozhodnu zadávat).

Kručinský