GME a antistatika

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Pátek Červen 17 15:31:04 CEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 10:52:10AM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> Ahoj,
>
> kdyz se tu ted povidalo o spatne serii PICu, tak jsem si vzpomnel na
> jednu vec. Take se vam stava, ze GME dodava nektere soucastky (zvlaste
> v provedeni SMD) uplne v normalnim PVC sacku, ackoliv to jsou
> soucastky citlive a mely by byt v antistatickem nebo vodivem obalu? Ja
> uz jsem to s nimi nekolikrat resil a presto se to stava obcas dal.

taky, protoze nabrali nekolik prodavacu, co tohle nezvladaji. treba ten
kluk co tam zacal pracovat tak pred ctvrt rokem je neco uplne strasneho.
neumi najit soucastky, cmosy mi dal v igelitaku atd..

pokud muzu, nakupuju jinde.

btw, to s gme se mi pri cteni o tech vadnych picech vybavilo taky.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #48: