Re: PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Pátek Červen 17 14:08:13 CEST 2005

Ach ta sladka naivita:)
Uz par krat jsme prolezali v cine fabriku jednoho dodavatele a nestacili se divit:) Oni jsou naramne napaditi. Treba bezprasnou zonu meli resenou tak, ze bylo patero dveri a nekolik centimetru vody na podlaze...
Marek