Redukce DB25 F/M - kde koupit?

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Červen 17 12:18:00 CEST 2005

!Nema nekdo konkretni obchodni zkusenost s adapterem Canon (DB25) ze
samicky na samecka? Podminkou je "mini" ci "slim" provedeni, tedy
konektory tesne u sebe, aby se ten bazmek dal namontovat na panel
(ukazka co presne chci je treba na !

Na co to pan Jirka chce je uvedeno v dotazu a co chce je na obrazku
proto nechapu ty odpovedi.Pokud nevim tak neodpovidam.Tak alespon chapu ja
prinos konference.Vim ze je patek tak je treba zase zadelat na flame,nebot
se to zase zvrhne v nepotrebnou hadku.Prominte mi mou pripominku,ale jak tak
sleduji (taham postu tak jednou tydne kdyz jsem zrovinka na firme) tak z
prumerne 500 mailu za tyden se ve vetsi polovine pritomni panove hadaji o
nepodstatnych vecech.
S pozdravem Radek