PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 17 12:19:17 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 17.6.2005:

> kdybych mel mit kazdou blbost v praci v profi provedeni nejvyssi
> kvality tak uz jsme davno zkrachovali :o)))

Tak ze by to byl spatny podnikatelsky zamer? :-) Nevim, jestli vase
firma zkrachuje s nakupem originalu ICD2 od Microchipu. Podle meho
nazoru snad programator neni "kazda blbost".

Ja jsem si vzdycky myslel, ze se vyplati investovat do oboru, ktery me
zivi, protoze ty penize se vrati. Mozna se tedy pletu a jsem naivni.
Myslel jsem si, ze pouzivani kvalitnich nastroju minimalne zvysi
spolehlivost a produktivitu, snizi pocet reklamaci a naklady na
servis.

Netusim, jestli ty vadne svaby jsou zniceny tim klonem nebo ne, ovsem
jestli si zlikviduji 100 svabu a jeste je musim z desky vytahat,
osadit nove a znovu naprogramovat 100 zarizeni, tak jsem si prave
"vydelal" nejen na original ICD2, ale i na ten PM3.

Napriklad, kdyz si nekdo doma zapaji SMD desku zehlickou, ma z toho
radost. Ja bych opravdu radost nemel, kdybych vedel, ze si kupuji
profi vyrobek (treba zakladni desku pocitace) zapajeny zehlickou :-)
Mozna je dobre, ze to nevim, jak to firmy vyrabeji :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz