GME a antistatika

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červen 17 11:24:28 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 17.6.2005:

> no myslim, ze toto nie je problem iba GME, mne sa to stava dost
> casto aj s inymi. Napr. do SOSu som pisal aj staznost (spolu s
> reklamaciou, pretoze to mi zhodou okolnosti prisli MCU v TQFP so
> zdeformovanymi nozickami a halda MOSFETov v klasickom plastovom
> sacku ). Z tych MOSFETov niektore

To je tady pekny binec taky.

> nefungovali, co sme zistili az po osadeni na DPS, no a ked uz to
> bolo pouzite, tak myslim, ze reklamacia by nepresla, resp. by sa
> velmi tazko dokazovala vina. Prijemne ma potesilo, ze mi MCU obratom
> vymenili za neposkodene ;-}}} co som tak bezbolestne necakal.

Ja osobne bych to normalne reklamoval i zapajene. Reklamace musi
projit, pokud to neumeji zabalit, i kdyz jsou soucastky pouzite.
Nemohou se takto vzdat odpovednosti.

Jinak ja jsem se jednou dohadoval s nejakym clovekem z GME, ktery ma
na starosti nakup soucastek - to je opravdu clovek na svem miste.
Nadaval jsem mu, ze mi nejake MAX svaby SMD prisly v pytliku a on
hbite poslal datasheet, kde se pise o tom, ze maji izolacni vlastnosti
apod. On nebyl schopen pochopit, ze to neznamena, ze ty cipy muze
posilat normalne v pytliku...

PS: Mam znameho, ktery si nakoupil asi 10 obvodu HT u Conrada, ktery
mu je poslal v tom jejich plastovem PVC bazmeku. Z tech 10 jich 6
neslo. Reklamoval je, oni poslal nove, no a z tech 6 jich nesly zase
4. Ti tam taji delaji divy...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem