GME a antistatika

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pátek Červen 17 11:14:30 CEST 2005

Dobry den,

no myslim, ze toto nie je problem iba GME, mne sa to stava dost casto aj s
inymi. Napr. do SOSu som pisal aj staznost (spolu s reklamaciou, pretoze to
mi zhodou okolnosti prisli MCU v TQFP so zdeformovanymi nozickami a halda
MOSFETov v klasickom plastovom sacku ). Z tych MOSFETov niektore
nefungovali, co sme zistili az po osadeni na DPS, no a ked uz to bolo
pouzite, tak myslim, ze reklamacia by nepresla, resp. by sa velmi tazko
dokazovala vina. Prijemne ma potesilo, ze mi MCU obratom vymenili za
neposkodene ;-}}} co som tak bezbolestne necakal.

S prianim pekneho dna  Ondrej Pribula