Vf modul RXQ1

Milan MCM magixe@volny.cz
Pátek Červen 17 11:03:36 CEST 2005

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):

>To mi připadá jako šum rádia bez umlčovače šumu. V tom PDF nic o SQ nepíšou.
>Pokud máte ty moduly 2 (asi ano že ?) zkuste jedním modulem začít vysílat
>jen signál bez dat. Pokud u přijímacího modulu ten šum zmizí je to jasné.
>Pak Vám nezbývá, než to ošetřit programově... Nebo na to šlápnout :-)).
>
>	Martin.

Ano děkuji , kápnul jste na to. Ve své naivitě a nezkušenosti jsem se
domníval že když nic nevysílá
tak přijímač je v "klidu".
Prvotní problém s logickou urovní I-O  na přepínání TX RX select jsem
odstranil.

Závěr
Pokud je modul zapnut a nastaven v modu PŘIJEM ,  a žádný vysílač na
této frekvenci nevysílá
je na výstupu přijímače stále obdelníkový pruběh 0-5V ruznorodé střídy a
frekvence.
Výstup tak "generuje" pseudonáhodná data a to nepřetržitě po dobu než
začne nějaký modul
vysílat - přesně řečeno není přepnut do polohy vysílej.

Takže musím přistoupit k navrhovanému řešení - šlápnout na to o:)))
Vzhledem k tomu že modul o kterém jsem si myslel více stál také více než
jsem si myslel
přistoupim k pokusu o SW ošetření.

V souvislosti s tím mne napadá ( modulek bude ve finále připojen k
51core CPU na RS232 TXD  RXD )
zda bude vhodné použít nějaké kodování signálu.

bitové kodování
bitové kodování 1/3 2/3
bytove kodování
FEC
Paritní bit
CRC
Hammingovo kodování

Které bude vhodné použít ? tak abych mohl přenos dat realizovat pomocí
SBUF ...
Jakou máte zkušenost

Milan