Redukce DB25 F/M - kde koupit?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 17 10:57:37 CEST 2005

Pozitivne to prodava GME, tusim za 40 Kc coz je relativne dost, v dobe kdy
svetu tiskaren vevodil paralelni kabel jsem to kupoval v jednom pocitacovem
velkobchode za 23Kc, ale uz to nevedou

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Friday, June 17, 2005 10:36 AM
To: konference HW-news
Subject: Redukce DB25 F/M - kde koupit?

Nema nekdo konkretni obchodni zkusenost s adapterem Canon (DB25) ze samicky
na samecka? Podminkou je "mini" ci "slim" provedeni, tedy konektory tesne u
sebe, aby se ten bazmek dal namontovat na panel (ukazka co presne chci je
treba na http://www.cablewholesale.com/popupspecs/31d3-22200.htm).
Nepouzitelne je z uvedeneho duvodu provedeni dvou konektoru ve spolecnem
krytu apod.

Jde mi primarne o dostupnost v CR ci EU; USA (kde to zpravidla maji) je
dopravne draha, plati se clo....atd. Potrebuji cca 60 kusu.

U Farnella ani u RS jsem to neobjevil.

Diky
--
Jirka