Organizace dokumentu

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Červen 17 08:34:57 CEST 2005

> Taky existuje nejaky Google local search na podobnem principu

	Nedávno v Chipu vysel test nekolika tehle lokalnich vyhledavacu.
Google tam nevysel uplne neljlepsi, ale pouzitelný je. Mám pocit, ze vetsina
Internetovych vyhledavacu v posledni dobe zacala nabizet tyhle programky.
	Ja osobne pouzivam prave GoogleDesktopSearch a jsem s tim spokojeny,
to pocatecni indexovani je sice priserne, ale kdyz to tyden vydrzite :-) tak
pak je to pak parada, hleda v DOC, XLS, PDF, HTML, postovnich slozkach a
janevimkde jeste. Exituji i pluginy, ktere doplnuji dalsi typy souboru, kde
umi vyhledavat.
	Aby nedoslo k omylu, neni to organizer, je to pouze vyhledvac! Ale
jak pravi klasik: "Poradek je pro blbce, inteligent ovlada chaos."

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz