RE: Organizace dokumentů

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červen 17 00:38:12 CEST 2005

Zdravím,

já používám k plné spokojenosti Copernic Desktop Search.
Umí to free-text vyhledávání ve spoustě formátů (včetně Office, HTML,
PDF, poštu, Web odkazy atd.), je to zdarma a je to velmi rychlé.

Na začátku si to oindexuje všechny soubory na diskách (150GB trvalo cca.
pět hodin) a pak už to indexuje průběžně.
Na liště to má okénko do kterého se napíšou hledané výrazy a ono to
vrátí okno se soubory na které stačí kliknout.

Zdraví PavelK