PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Červen 17 00:05:23 CEST 2005

Zdravim,

 no co ja vim, tak picy jsou takove zvlastni soucastky, ktere z
 neznamych me duvodu nekdy odmitaji byti naprogramovany. Obvykle
 pomuze vymazani pameti a opetne naprogramovani. Tyka se to jen
 urcitych typu a navic jen urcitych serii.

 Tim RST jste asi myslel MCLR\/Vpp pin. Zkuste nenastavovat pin MCLR
 na IO ale nechte ho na MCLR. Myslim, ze ICD2 nepodporuje nastaveni
 MCLR na IO. Nebo minimalne s tim ma pak nejaky problem...

--
 turby@chips.cz