RC elektrolet

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červen 16 14:52:43 CEST 2005

Kdyz uz tu tak modelarime tak se zeptam :-)

Proc elektrolet a ne spalovaci motor ma to nejake vyhody ?

Poslední dobou si také rikam, ze na pevnem kridle neco bude a tak se také
poohlizim po necem co by doplnilo mou vrtulnikovou letku a k cemu bych
uplatnil svou RC MC-22.
Bohuzel nemam cas na to abych vzal fotografii + "otypku dreva" a zacal
stavet, schanim tedy nejakou vhodnou stavebnici, ale rad bych něco svizneho
co by ladilo s mim krovinorezen (15cmm 2.8 kone).
100k za Jet fakt neee :-)

Nicmene takovy model Junkers Ju 87 A-2 Stuka by nebyl k zahozeni, zvlaste
pokud by se podarilo dosahnout stejnych letovych a zvukovych vlastnosti .

Subject: Re[2]: RC elektrolet

Zdravim,

 a nebylo by lepsi neco s "pevnejsi" konstrukci? Videl jsem nejake
polystyrenove trupy a ty vypadali pomerne bytelne. Jen se ptam :o)

--
 turby@chips.cz