Navrh plosneho spoje

petr.pizla@centrum.cz petr.pizla@centrum.cz
Čtvrtek Červen 16 14:25:10 CEST 2005

Chci se zeptat pritomnych elektroniku i estetiku: od sveho mladi navhuji plosne spoje. Vzdy sem se snazil, aby soucastky i spoje byly rovnomerne rozmisteny a hlavne aby byly v pravouhle souradne soustave. Pred chvili jsem se kouknul na http://www.hw.cz/products/lcdterminal/index.html a jen koukam... :-).

Asi jsem zaspal dobu a spoje a soucastky v nasobcich uhlu 45st uz neleti, nebo ten vyvojar je skrytej umelec-futurista...

Vam se libi takove spoje? Umi to nejaky autorouter + autoplacer?

PS. nechci vyvolavat FLAME, ale uvidime...

--
PP