RC elektrolet

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 16 13:47:36 CEST 2005

No... predem varuji pred levnymi asijskymi kity (vse pribaleno) v cene cca
3000Kc. Letadla blbe litaj a vubec celkova investice prijde totalne vnivec
pac z toho pokud vas to chytne nic nejde nasledne pouzit.

Jak Vam radil p.Jirka tak bych take doporucil Bendyho 400 od Telinku. Vubec
netvrdim, ze je nutne mit nekoho na propojeni vysilacu (ucitel-zak). Skoro
lepsi je si to osahat na FMS. Je nutne ziskat navyky a zasadne nepremyslet
behem letu co delam - da se trenovat i v duchu jen na vysilacce.

Nicmene je vam jasne ze pocatecni investice je radove 10kKc. I v pripade
porizeni Bendyho.

RadekCX