jaky procesor

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červen 16 12:54:38 CEST 2005

>Chci postavit telegrafní bezkontaktní dotyková pádla dle schematu
>http://home.cinci.rr.com/w8diz/paddles.htm
>
>K tomu je tøeba pøipojit nìjaký procesor s nenároèným softwarem, na nìj¾
>jsou tyto po¾adavky:
>- levný
>- je snadno dostupný, tøeba v GME
>- má malou spotøebu, typicky 1mA
>- má malé pouzdro, ideálnì DIL14, maximálnì DIL20
>- umí PWM, kterým se nahradí v uvedeném schematu oscilátor, tedy jedno pouzdro
>- dá se programovat v C nìjakým freeware nástrojem pod Windows (Fakt se mi
>nechce uèit se dal¹í assembler)

Me to prijde jako prehled pozadavku v clancich AR. A tomu autorovi se je
podari splnit do puntiku. Az by to mohlo vyvolat dojem, ze ten seznam byl
vypracovan dodatecne (ja vim, neni to mozne :-).

Ale konkretni navrh - PIC16F676-I/P (629, 630, 675, 683, 688).

>Rozhoduji se mezi PICem a AVR. Na PICy vím pouze o kompileru od HI-TECH,
>který je ale dost zmrzaèený.

Nepredpokladam, ze by omezeni lite verze mohlo mit v tomto konkretnim
pripade nejaky vliv. Nebo co bude tezke ozelet? Realnou aritmetiku?
fprint()? Nebo se vejit do 2KW kodu?

Jeste je CC5X (www.bknd.com).

>Pro AVR vím jen o kompileru GCC, který ale neumí ATtiny. GCC umí pouze
>ATmega, nejmen¹í dostupný v GME je ATmega8, který má pouzdro DIL28.

ATtiny dost zerou, s tim 1mA zrejme budete dost zapasit.

J. Hanzal