Zalevaci hmota

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 16 08:47:02 CEST 2005

No on ferit je take vodive plnidlo v pryskyrici a vodivy neni. Ja osobne
bych mel strach spis z agresivity tvrdidla/zmekcovadla.

Zrovna treba CHS 1200 je docela svina na odmerovani - blbe odmeritelna
mnozstvi a ty bezne pouzitelna tvrdidla jsou agresivni docela dost.

RadekCX

P.S. V toneru kovovy prach neni - asi Vas spletl obsah zeleza v developeru
coz jsou mikro kovove kulicky potazene plastem, ktere ten toner
transportuji.