Cinovaci lazen CL-1

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červen 15 13:27:48 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 15.6.2005:

> Dobry den!
> Zakoupil jsem vyse uvedeny roztok Prvne jsem s ni  asi 10 minut
> trepal, abych rozbil hrudky a potom jsem do toho dal desticku,
> kterou jsem predtim otrel lihem a potom omyl pod proudem teple vody.
> Po 20ti minutach koupani v lazni jsem desticku vytahl. Nektera mista
> byla pekne  pocinovana, ale mistama se objevovaly fleky takove
> te naruzovele medi, jako  kdyz leptate...
> Mam poridit foto?
> Chtel jsem se zeptat, jak se ma spravne postupovat.  Musim nejak
> lazen ohrivat, nebo s ni mam zkusis obcas michat?

Ne, neni potreba zadny specialni postup. Problem je v tom, ze to
nechytlo, desticka byla malo ocistena, nebyla poradne odmastena apod.
Vem to radeji acetonem nez lihem a nebo lehoucce jemnym smirkovym
papirem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem