WENS 700

peterm servis@centron.sk
Středa Červen 15 09:49:14 CEST 2005

 To je prave ta zasielkova firma,kde som to videl.Ja daleky vychod
nezatracujem,vsak aj svetove znacky tam vyrabaju.Mna zaujimali prakticke
skusenosti.

Peter

Tady je nejaky info http://www.sos.sk/index.php?str=252
Daleky vychod bych nezatracoval.

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na hw.cz [mailto:hw-list-bounces na hw.cz]On Behalf Of
peterm
Sent: Tuesday, June 14, 2005 12:56 PM
To: hw-list na hw.cz
Subject: WENS 700

 Zdravim.

 V katalogu zasielkovej firmy som nasiel nieco ako zdruzeny merak s LCD
grafickym displejom,ktory funguje ako multimeter,osciloskop do 5 MHz,
logicky analyzator,citac do 45 MHz a este nejake dalsie veci.Vola sa to WENS
700.Pretoze by sa mi prave take cosi hodilo zaujimalo by ma ci to niekto
pozna, aka je spolahlivost,poruchovost,lebo ta znacka mi nic nehovori,okrem
toho,ze to je asi daleky vychod.

                                                                    Peter