proudovy chranic a impulzni zdroje

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 15 07:16:01 CEST 2005

Uvažoval jsem podobně a nakouk do katalogu OEZ Letohrad, jestli vůbec maj chrániče na takovej proud. Maj až na 80A. A maj taky typy G a S, ty by mohly vyřešit problém vyhazování proudových chráničů při zapnutí zařízení:

OFI41
Speciální proudové chrániče omezující počet
nežádoucích vypnutí
Doporučujeme je instalovat před zařízení způsobující
krátkodobé (do 10 ms) chybové proudy – velké
indukční motory, velkoplošná topná tělesa,
odrušovací kondenzátory, svodiče přepětí apod.
Značení: G
Rázová odolnost: 3 kA (8/20 µs)
Zpoždění při vypnutí: 10 ms

OFI42
Speciální proudové chrániče omezující počet
nežádoucích vypnutí a umožňující selektivní řazení
proudových chráničů
Doporučujeme je instalovat před zařízení způsobující
krátkodobé (do 40 ms) chybové proudy – velké
indukční motory, velkoplošná topná tělesa,
odrušovací kondenzátory, svodiče přepětí apod.
Značení: S
Rázová odolnost: 5 kA (8/20 µs)
Zpoždění při vypnutí: 40 ms

Případně můžu poslat výtah z katalogu, kde je i nějaká teorie okolo chráničů (mám ho v digitální podobě).

P.K.